vrijdag 26 juli 2013

POWER SHOWER...

Harmonic Shampoo & Conditioner... by Intelligent Nutrients.
Met enkel deze 2 heerlijke producten ervaar je een echte POWER SHOWER...
Met gekoelde Harmonic shampoo was ik mijn haar, gelaat en lichaam en geeft een direkte verkoeling met pepermunt. Bevat ook zeer sterke anti-ageing organische supplementen welke zeer verzachtend en verzorgend werken. De conditioner gebruik ik als all-over haar, gelaat en body moisturiser en de pepermunt geeft een intense verkoelende prikkelende sensatie. Ik voel de vermoeidheid en stress zo van me afglijden. Mijn haar en huid voelen zo licht en zijdezacht aan. Extra masseer ik mijn voeten nog in met de gekoelde Harmonic conditioner en voel me nu totaal WALKING ON CLOUDS...
Dit is de levens echte definitie van POWER SHOWER...enjoy.
www.intelligentnutrients.be

Geen opmerkingen: