maandag 17 juni 2013

TESTED...

Harmonic Shampoo & Conditioner vanaf €7,25 tot €50,00.
                                     Intelligent Nutrients Harmonic Shampoo & Conditioner...
Multi functionele shampoo & conditioner is rijk aan anti-oxidanten, superglad, niet toxisch, anti-aging en veilig. Verzorgt diep de hoofdhuid en haren zonder sulfaten, parabenen, siliconen, PEG, ftalaten en kunstmatige parfums. Deze verfrissende shampoo en conditioner voor elk haartype verwijdert geaccumuleerd vuil en onthult haar in zijn schoonste , zuivere vorm.

-Getest door Marc Tubex.
Reeds na de eerste wasbeurt voelde ik meteen dat dit een schot in de roos was, zelf heb ik een zeer gevoelige hoofdhuid en de meeste shampoo,s en conditioners geven me hoofdhuid irritatie en jeuk. Mijn hoofdhuid voelt enorm fris en luchtig aan zelfs de dag erna had ik nog dit gevoel, het lijkt wel of mijn haar en hoofdhuid een ontstressing kuur heeft ondergaan. Mijn haar voelt gladder en zachter aan met een intense glans. Ontwakend aroma van pepermuntolie, rozemarijn, kaneel en vanille werkt positief op je gemoed en tovert een glimlach op je gezicht. Dit duo is zo natuurlijk dat je het zelfs kan gebruiken als douchegel en body creme. Ik ben blij dat ik eindelijk DE perfecte shampoo en conditioner heb ontdekt en hou jullie zeker op de hoogte...Have a Happy Hairday.
www.mo-na.be www.intelligentnutrients-benelux.com

Geen opmerkingen: