dinsdag 25 juni 2013

WONDERFOOD...

Intellimune Tablets...Intelligent Nutrients...
Samengesteld uit gecertificeerd organisch zaadmeel dat overblijft nadat de olie onder koude druk uit de zaden is geperst. Intellimune tabletten zorgen voor een krachtige anti-oxidatieve werking, terwijl de zaadolien uit de uit vetzuren opgebouwde celmembramen beschermen, komt het zaadmeel in actie om het binnenste van de cel te beschermen. Bevat zwarte komijn, cranberry, rode druif, rode framboos en pompoen zaadmeel. 1 of 2 x per dag 4 tabletten kauwen of inslikken.
Intellimune is een melange van natuurlijke krachtpatsers. Deze verschillende soorten zaadmeel werken synergetisch om de tekenen van huidveroudering van binnenuit tegen te gaan en beschermt de celmembranen.
NOOT: anti-oxidanten in tablet vorm of olie gebruik ik al vele jaren om mijn lichaam en huid in topconditie te houden en te vrijwaren van vroegtijdige veroudering door vrije radicalen. Ik voel mij er sterker en fitter mee, vebeterd mijn weerstand optimaal en merk een duidelijk verschil aan mijn huid.
Mijn huid is minder droog, minder gevoelig, is steviger en ziet er frisser, jonger en gezonder uit. Anti-oxidanten kan ik iedereen  aanraden vanaf een leeftijd van 30 jaar. 'keep yourself young & beautiful'
Intellimune Tablets 180 tablets € 58,00.
www.mo-na.be www.intelligentnutrients.be

Geen opmerkingen: