woensdag 29 mei 2013

ALL TIME FAVORITE... REN Frankinsence Revitalising Night Cream...



Een all round creme voor alle huidtypen om de huid te hydrateren, revitaliseren en te herladen met bio-actieve bestanddelen van wierook balsem, pro-vitamine A en vitamine C & E. Wortel extract, beta caroteen en Shea butter geven een enorme instant conditionering van de huid.
Verbeterd vitaliteit, maakt zachter, gladder en steviger, vermindert lijntjes en gaat vermoeidheid van de huid tegen. Deze creme gebruik ik al 10 jaar en is mijn absolute goed gevoel booster. De creme gebruik ik s'avonds als nachtcreme en s'morgens mix ik 1 pompje met mijn dagcreme welke een zacht en fris resultaat geeft aan mijn huid. Als men mij vraagt welk product is je absolute favoriet is mijn antwoord ' Frankinsence Revitalising Night Cream'

50 ml. 52,00 euro.
www.renskincare.com 

Geen opmerkingen: