zaterdag 28 september 2013

WEEKEND SKIN PREP...

WEEKEND SKIN BOOST...
Een ' coup d'eclat' nodig voor het weekend? in plaats van de traditionele verouderde instant capsules te gebruiken die je in de klassieke cosmetica vind, welke vol met agressieve zuren zitten, gebruik ik om mijn huid een oppepbeurt te geven het REN radiance gamma, vol van natuurlijke power en energie wat mijn huid nodig heeft.

Na het reinigen breng ik Glycolactic Radiance Renewal Mask aan op het gelaat en laat het ongeveer 10 min inwerken, spoel af met water en dep droog. Dit masker is een potent bio actieve peeling om de huid complexie te vernieuwen en fijne lijntjes te verminderen. Op basis van fruitzuren van passievrucht, limoen, druif en appel. Papaya enzymen om te exfoliéren en celvernieuwing te stimuleren. Je huid voelt instant fris en zeer zuiver aan. 50ml € 46,00.

Na het masker geef ik mijn huid een energie kick met het Radiance Perfecting Serum, een multi-actief huidserum welke de energie cyclus stimuleert en zichtbaar de huidtoon verbetert. Geeft power, luminositeit en vitaliteit. Bevat zoethout extract, wilde Canadese rumex en vitamine C om huidpigmentatie te reguleren en ouderdomsvlekjes te verminderen. Hyaluronzuur uit gist maakt de huid voller en goed gehydrateerd. Glycosen uit fruitsuikers en magnesium uit olijf om energie te geven en frissere huidtoon te bevorderen. Dit serum voel je als het ware werken op je huid en ziet meteen een mooie huidverbetering. Een huidserum breng je aan op het gelaat en hals met opwaartse bewegingen en dep in voor extra activatie met de platte hand.  30 ml. € 59,00.
Werk af met een beschermende moisturiser ENJOY THE WEEKEND WITH GLOWING SKIN...

REN clean skin care Hotel Julien
www.hotel-julien.com

Geen opmerkingen: