zaterdag 31 augustus 2013

MY FAVORITE...

Mijn persoonlijk favoriet aroma van Intelligent Nutrients is RESTORE.

RESTORE staat voor hernieuwing en verjonging van lichaam en geest. Diep kruidig medicinaal aroma uit eeuwenoude ayurvedische recepten met ravintsara, oregano, everlasting, cinnamon, patchouli, rosemarijn en thym. Deze promoot persoonlijke herstelling en een enorm FEEL GOOD effect.

RESTORE total body elixir gebruik ik als anti-aging olie voor mijn lichaam en masseer ik op mijn hoofdhuid en haren voor ik ze was en welk me een dromerige aromatische wolk geeft.

RESTORE aromatic spray gebruik ik als body tonic mist, haar mist en spray ik over mijn hoofdkussens, plaids en kleding wat me een enorm comforting gevoel van welbehagen geeft.

Wat is uw favoriet aroma? maak een ontdekkingstocht met de INsperience geurreis en leer je persoonlijk aroma kennen. Maak een afspraak gratis en vrijblijvend bij Hotel Julien om het IN gamma te ervaren. www.info@hotel-julien.com  03 229 06 00



Geen opmerkingen: