donderdag 8 augustus 2013

THE REALY GREAT STUFF...

REN bij Hotel Julien
Twee van van mijn 'all time favorites' gebruik ik als mijn huid iets meer aandacht en relaxatie nodig heeft. REN no 1 purity cleansing balm en bio retinoid anti-aging concentrate. De no 1 is een met pure roos en pink violet leaf geinfuseerde balsem om dagelijks je huid te reinigen terwijl de bio retinoid concentrate een zuivere plantaardige vitamine A/omega 3 olie is om tijdens de nacht je huid te vernieuwen, verjongen en te ontspannen.
Ik mix een beetje no1 purity balm met 2 druppels bio retinoid en masseer het in op mijn gelaat, laat het 10 tot 15 min inwerken en begin het dan los te masseren met water zodat het een melk word en spoel af, vervolg met serum en moisturiser.
Dit is een echt SOS masker als je huid wat meer aandacht en liefde nodig heeft en geeft mij een instant ontspannen en prachtige huid. RELAX YOUR SKIN & MIND...
renskincare.com

Geen opmerkingen: