zondag 16 februari 2014

TRIBUTE TO MY TEACHER...

HORST RECHELBACHER...
Gisteren is Horst Rechelbacher overleden op 72 jarige leeftijd. Horst was de stichter en oprichter van AVEDA en Intelligent Nutrients en een echte pionier op gebied van plantaardige cosmetica en lifestyle. De natuurlijke beautywereld heeft heel veel te danken aan deze man, voor mijzelf heeft Horst vele jaren geleden een ommekeer teweeggebracht op gebied van cosmetics en mij laten kennismaken met de kracht en schoonheid van zuivere natuurlijke cosmetica. Meer dan 20 jaar werkte ik met AVEDA producten welke een nieuwe wereld en passie lieten opengaan voor mij en welke ik nog steeds meedraag en verspreid. Mijn eerste lessen heb ik nog mogen ontvangen van de master himself en heb hem vele malen ontmoet in minneapolis usa op de AVEDA congressen. Nu volg ik nog steeds zijn vooruitstrevende visie met Intelligent Nutrients en zal ik nog veel kracht putten uit zijn legacy. THANK YOU SO MUCH MY TEACHER...HAPPY JOURNEY...




Geen opmerkingen: