zaterdag 1 maart 2014

ENERGISE YOUR FACE...

ENERGETIC PRE-SPRING FACE PREP...
Lente is in aantocht, tijd om je gelaat voor te bereiden en een energie boost te geven. Tijdens de wintermaanden word onze huid vaak dof, mat en ziet er vermoeid uit, Stimuleer de energie cyclus met een krachtig plantaardig huidserum om je huid weer vitaal en energiek te maken en deze voor te bereiden op een mooie frisse lente.

REN RADIACE PERFECTING SERUM...
Een perfect multi-actief huidserum om de lente op je gelaat te toveren. Perfecting serum is geformuleerd om de energie cyclus van de huid te rebooten, verbetert zichtbaar de huidtoon tot perfectie, herstelt hyperpigmentatie en huidbeschadiging. Ginseng micro-stimulatie booster voor een zuivere vitale huid, zoethout extracten en vitamine C reguleren huid pigmentatie en corrigeert de huidtoon, hyaluronzuur uit gist hydrateert intensief en maakt de huid voller, fruitsuikers en magnesium boosten energie en radiance.

Dit serum gebruik ik na het reinigen onder mijn dagcrème en geeft een instant frisse boost aan mijn teint waardoor vermoeidheid verdwijnt. Ik gebruik perfecting serum gedurende 3 maanden als een pre-lente prep, om mijn huid een zichtbare verbetering te geven en te behouden, en zeg zo vaarwel tegen een doffe, matte en vermoeide winterhuid.

REN RADIANCE PERFECTING SERUM 30 ml. € 59,00.




Geen opmerkingen: