woensdag 4 juni 2014

GET TO KNOW YOUR SKIN...

HUID ANALYSE...
Heb ik een droge huid? wat te doen met pukkeltjes? welk huid type heb ik? hoe kan ik mijn huid hydrateren? HELP, ik heb zwarte puntjes? wat kan ik doen tegen huidveroudering? hoe moet ik een masker gebruiken? oogcrème, is dat echt nodig? olie of crème? scrubben of Peelen?????????????????

IK WEET HET NIET MEER!!!!!!!

Een overdosis aan huidverzorging informatie kan schadelijk zijn voor je gezondheid. Ik weet het niet meer!!!! hier word ik beroepsmatig dagelijks mee geconfronteerd, een oplossing??? JAZEKER
Maak een gratis en vrijblijvende afspraak voor een huid analyse en maak kennis met de kracht en zuiverheid van REN clean skin care + gratis staaltjes. Met de huid analyse bekijk ik je huid grondig en voel en zie ik de reactie van je huid, ik lees ook je huid als het ware om zo een goede analyse te kunnen voorschrijven + tips & tricks om je huid in top conditie te houden. Dus dames en heren, boek maar een afspraak +- 30 minuten bij The SPA Hotel Julien.

Hotel Julien The SPA Korte Nieuwstraat 24 Antwerpen 03 229 06 00 www.info@hotel-julien.com
 


Geen opmerkingen: