zondag 12 januari 2014

WE NEED WATER...

WATER...
Het drinken van 3 liter water per dag kan je er 10 jaar jonger laten uitzien...read the story.
Sarah 42 jaar, had last van hoofdpijn en slechte vertering, na haar bezoek aan haar arts raadde hij aan om te starten met het drinken van 3 liter water per dag. Het tekort aan water in mijn lichaam kan je lezen van mijn gelaat, donkere kringen onder mijn ogen, vermoeid uitzien, rimpels, roodheid en een doffe grauwe huidskleur. Dit alles is te wijten aan een tekort aan water in mijn lichaam. Ons lichaam bestaat ongeveer voor 60 % uit water, daarom is het drinken van water ook zo essentieel om er jong, vitaal en gezond uit te zien. Elk systeem en functie in ons lichaam werkt op water, water spoelt toxines weg van onze vitale organen, brengt nutriƫnten naar de cellen en voorziet een vochtig milieu voor oren, neus en keel tissues, water elimineert afval uit ons lichaam. Na 4 weken kan je het enorme verschil zien op mijn gelaat en voel ik me ook fitter, slanker en gezonder en iedereen zegt dat ik er 10 jaar jonger uit zie en zo voel ik me ook. START DRINKING WATER...

Het volledige verhaal van Sarah kan je lezen op www.dailymail.co.uk  onder de rubriek femail.
De essentie van water in ons lichaam kan je lezen op www.voedingswaardetabel.nl

Geen opmerkingen: